Wednesday 19 November 2014

far-far away for the sake of finding menaing of true life

assalamualaikum,to pembaca2 blog,today is the last day of school for all form 3 students..feeling happy?not at all lah..but i feel great to finish pt3 and sort of stuffs for this year.i am ready to move on except leaving my friends behind especially ilani zulaikha and izzati..ntah kenapa tetiba rasa mcm nak nagis bila teringat that things and our moments together..yer seperti yg dijangkakan me as the blogger mmg klu bleh nak mengorak kehidupan yg lebih mencabar and org kata lah begin a new life tapi snggup ke nak  tinggal kwn yg kita baik?wlupun sehari?for me mmg x tetapi terpaksa..to ilani and izzati yg baca blog nie,aku hrp korang still teruskan perjuangan,thanks for helping me with kwn aku yg pada mulanya baik tapi skrg dah mcm hantu aku tngok..feeling better right now.korang ingat life still continue even aku x de,,(ayat  x leh blah but it is fact).it is difficult for us,3 years being together for izati and 2 years for ilani,au dah rasa mcm kita nie kwn selama-lamanye..aku nak ucapkan milllions tq haha,sbb kdg2 korang lyn perangai aku mcm childish nie,you know??i feel happy and hooray coz aku ade org yg aku syg sngt2,haah,to ilani,kau selalu kata aku peot,so now you are my meottt yerr,izzati palk selalu buat lawak bodoh yg kdg2 makes me burst into laughter,gelak ja keje,smpai org xtahu kdg2 kita nie sedih or gembira,hati tu mmg x smpai ak tinggal ,aku pun skrg dlm kondisi yg blur nak pindah ke x?aku dah berjaya tempuhi cabaran yg i am able to stand out in a group of boys and girls school!thaniah atulllheheh!i made it..apa lagi nak luah ah??hehhe x tahu dah,zati and ilani always be my @sisterforlife @onepeacelove..lagi satu,thanks sbb lyn aku amd broccoli,hahah,kau tahu ewal tu dah mcm idolah aku,korang still lyn tnpa rsa jemu,then aku nak bermaaf-maafan if aku ade buat silap yeh,directly or indirectly,wonderful bukan life???klu tunggu raya ja nak maaf mmg x abis lahh nmpk gaya..hehe,doakan aku dpt kwn bnyk2 kat sana yaaa,kwn mcm korang!syg muah2 ilanizulakha and nurul izzati!korang sahabat adinda insyallah dunia dan akhirat,syukran!xoxo






love atul,comell

No comments:

Post a Comment